středa 28. prosince 2011

Cvičení pro maminky na mateřské

Tak si představte, co to na mě ten Ježíšek vymyslel. Dostala jsem opravdu velice zajímavou podložku na cvičení. Když jsem dárek rozbalila, hleděla jsem na to jak padlá z višně. Vůbec jsem netušila, co to je, nikdy před tím jsem to neviděla. Té oné podložce se říká Arctic-cooling gym. Když to slovo zadáte do vyhledavače, tak si o tom můžete přečíst víc, nebudu to tu popisovat, jak to funguje. Ale řeknu vám, pro mamku na mateřské je to teda parádní. Já měla vždycky ráda aerobik a různé protahovací cviky, akorát cvičit doma sama nebyla taková zábava. Navíc teď ještě nikam do tělocvičny na sporty nechodím, těžko by se to ladilo s malým. Takže mám teď tělocvičnu doma v obýváku a je to paráda. Stačí třeba i 15 minut a jsem spocená a je to zábavné.
Takže cvičení pro maminky na mateřské je to bezvadné.
Pak sem hodím i fotku, jak to vypadá. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat