neděle 4. března 2012

Tvarohový závin z listového těsta

Tak přináším další recept s tvarohem. Vcelku rychlý a nenáročný. Řekla bych, že základ úspěchu je dobrý tvaroh. Já jsem tento závin dělala poprvé a je opravdu dobrý. Ale u mě to je těžko, mně stačí, že je v tom tvaroh a už mi to příjde výborné. :-)

Suroviny:
  • 1 balení listového těsta (500 g nebo 400 g)
  • 2 tvarohy v papíru, takové ty jak si je musíte dát do sáčku, jinak byste od toho měli všechno :-) (ne vaničkové),
  • 3 vejce,
  • 1 vanilkový pudink,
  • 1 vanilkový cukr,
  • rozinky dle chuti,
  • 2 pořádné polévkové lžíce cukr moučka,
  • hladká mouka na vál.

Postup:
  1. Nejprve si nachystáme tvarohovou náplň: V míse metlou rozšleháme 2 vejce spolu s vanilkovým cukrem a cukrem moučka. Pak přidáme prášek vanilkového pudinku a opět šleháme. Na závěr přidáme tvarohy a vše důkladně promícháme.
  2. Listové těsto si rozdělíme na tři části. Z každé části vyválíme obdelník, na ten dáme třetinu tvarohové hmoty, rozinky dle chuti a zabalíme. Každý šlíšek potřeme vejcem.
  3. Pečeme při 200 stupních asi 35 minut.



11 komentářů:

  1. To vypadá dobře, aneb štrůdl, když nejsou jablka :-) Vyzkouším ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. mnaam! toto je fantasticka klasika:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fíha....to vyzerá fajnovo! Milujem všetko s tvarohom :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za všechny komentáře :-)
    Alizia, no ono to byla opravdu varianta ke štrůdlu, dělala jsem zrovna i jablečný, ale celou zimu děláme jen jablečný štrůdl, tak jsem chtěla zkusit změnu, mně to chutnalo moc, ale manžel přeci jen upřednostnil ty jablka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. tvaroh milujem aj ja a v sobotu tento závin urobím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. za posledni tyden jsem tento zavin pekla uz dvakrat... velmi chutna me i memu priteli... super recept...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mám radost, že vám závin oběma chutnal :-) a děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  7. Je to opravdová dobrota,dnes si ho skusím udělat udělám(bude to moje premiéra,zatím jsem ho jedla jen od mojí babičky).Tak mi dršte palce :-))))

    OdpovědětVymazat
  8. Výborný a rychlý recept. Děkuji za radu do života :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že chutnalo :-) Radu do života?? Copak já nějakou dala?? :-)

      Vymazat
  9. Zapisuji si Váš recept do svých oblíbených ! Právě jsem ho dopekla a je skvělý !! Díky, Katka :))

    OdpovědětVymazat