čtvrtek 8. března 2012

Kokosovo-brusinkové müsli s bílou čokoládou

Pečení domácích müsli mě začalo jaksi bavit. :-) Tentokrát jsem chtěla udělat kokosové müsli s čokoládou. Ale pořád jsem si říkala, že by to chtělo ještě něco a nenapadlo mě co, až jsem narazila zde na recept, který obsahoval brusinky. A to jsem si říkala, tak to je ono. Částečně jsem tento recept převzala a částečně upravila dle svého. A vznikla z toho zajímavá kombinace, kterou s chutí chroupá i manžel. :-) Akorát jsem teda mohla dát víc čokolády. Měla jsem jen 80 g a v tom množství se to jaksi ztratilo. Ale když si müsli dám s mlékem, tak tu čokoládovou příchuť tam cítím docela dobře.

Suroviny:
  • 2 hrnky ovesných vloček,
  • 1 hrnek ovesných otrub,
  • 1/2 hrnku strouhaného kokosu,
  • 1/4 hrnku slunečnicových semen,
  • 1/4 hrnku dýňových semínek,
  • 1/2 hrnku plátkových mandlí,
  • 2 PL medu,
  • 2 PL javorového sirupu,
  • 1 a 1/2 PL oleje,
  • 1/2 hrnku mléka,
  • 50 g ovocné přesnídávky (nemusí být)
  • 1/2 hrnku sušených brusinek,
  • 80 - 200 g rozdrcené bílé čokolády,
Postup:
  1. Předehřejeme troubu na 200 stupňů.
  2. Smícháme suché suroviny (kromě brusinek).
  3. Zamícháme med, javorový sirup, rostlinný olej, mléko a přesnídávku.
  4. Mokrou směs přilijeme do suché směsi, promícháme a dáme zapékat.
  5. Pečeme asi 30 minut a průběžně promícháváme.
  6. Po vyjmutí z trouby, nasypeme na müsli bílou čokoládu a dobře promícháme. Po vychladnutí přidáme ještě brusinky a opět dobře zamícháme.
Müsli skladujeme ve vzduchotěsné nádobě po dobu až jednoho měsíce (tak dlouho to u nás určitě nevydrží :-)).



Žádné komentáře:

Okomentovat