čtvrtek 29. března 2012

Kuřecí na kari s ananasem

Když jsem bývávala menší (no dejme tomu tak v pubertě), tak mi připadalo maso s ovocem nebo nějakou sladkou omáčkou, jak to jen říct, prostě divné. Teď se po takových omáčkách můžu utlouct, jen občas sbírám odvahu a bojím se, jaký jen bude výsledek. Takže toto je jeden z prvních receptů maso na sladko slano. Brzy příjde další.
A jinak je to rychlovka oběd.

Suroviny:
  • kuřecí prsa,
  • plechovka ananasu,
  • 150 g hustého bílého jogurtu (použila jsem Hollandii) nebo zakysaná smetana,
  • kari koření,
  • pepř,
  • sůl,
  • olej,
  • mouka.
Vhodná příloha: rýže

Postup:
  1. Kuřecí prsa si pokrájíme na nudličky nebo kostičky, osolíme, opepříme, přidáme kari koření a orestujeme.
  2. Potom přidáme ananas (bez šťávy, tu předem vylijeme) a bílý jogurt, promícháme a chvilku povaříme. Já jsem ještě trochu naředila vodou. 
  3. Jakmile je maso uvařené, omáčku zahustíme trochou mouky. Kdo ale nepřidával vodu, tak ani nebude nutné. Záleží na každém, jestli má radši moukové omáčky nebo ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat