středa 7. března 2012

Kuře indické s rýží

Protože už mi docházela fantazie, co pořád vařit rychlého na oběd a aby to nebylo pořád na stejné brdo, tak jsem otevřela kuchařku - Ottovu velkou hrníčkovou kuchařku, kterou jsem dostala v práci jako svatební dar. No moc jsem podle ní nikdy nevařila, ale našla jsem tam pár kuřecích receptů a zdály se mi docela fajn, aspoň nějaká změna. Takovou kombinaci koření bych si sama nikdy netroufla, tak jsem zkusila kuře indické a mně to přišlo teda výborné. Akorát když jsem se manžela ptala, tak co tomu říká, jestli poznal nějakou změnu, tak prohlásil, že ne, že taková klasika kuřecí s rýží, jak dělám normálně. :-)))

Suroviny:
  • 2-3 kuřecí prsa,
  • 150 g bílého jogurtu,
  • 1 cibule,
  • 4 stroužky česneku,
  • sůl,
  • pepř,
  • muškátový květ,
  • mletá sladká paprika,
  • mletá skořice,
  • bobkový list,
  • 1 PL kečupu,
  • olej.
Vhodná příloha: rýže


Postup:
  1. Kuřecí prsa si naplátkujeme na jednotlivé porce, osolíme a naložíme asi na 2 hodiny do jogurtu (já to měla naložené tak max. hoďku).
  2. Na pánvi zpěníme cibulku, přidáme trochu muškátu, skořice, pepře a bobkový list.
  3. Do toho vložíme kuřecí plátky i s marinádou a dusíme téměř doměkka.
  4. Nakonec přidáme rozetřený česnek, sladkou papriku a kečup a povaříme. (Já jsem to ještě dle potřeby naředila trochou vody.)

Žádné komentáře:

Okomentovat