středa 7. března 2012

Kuře indické s rýží

Protože už mi docházela fantazie, co pořád vařit rychlého na oběd a aby to nebylo pořád na stejné brdo, tak jsem otevřela kuchařku - Ottovu velkou hrníčkovou kuchařku, kterou jsem dostala v práci jako svatební dar. No moc jsem podle ní nikdy nevařila, ale našla jsem tam pár kuřecích receptů a zdály se mi docela fajn, aspoň nějaká změna. Takovou kombinaci koření bych si sama nikdy netroufla, tak jsem zkusila kuře indické a mně to přišlo teda výborné. Akorát když jsem se manžela ptala, tak co tomu říká, jestli poznal nějakou změnu, tak prohlásil, že ne, že taková klasika kuřecí s rýží, jak dělám normálně. :-)))

Suroviny:
  • 2-3 kuřecí prsa,
  • 150 g bílého jogurtu,
  • 1 cibule,
  • 4 stroužky česneku,
  • sůl,
  • pepř,
  • muškátový květ,
  • mletá sladká paprika,
  • mletá skořice,
  • bobkový list,
  • 1 PL kečupu,
  • olej.
Vhodná příloha: rýže


Postup:
  1. Kuřecí prsa si naplátkujeme na jednotlivé porce, osolíme a naložíme asi na 2 hodiny do jogurtu (já to měla naložené tak max. hoďku).
  2. Na pánvi zpěníme cibulku, přidáme trochu muškátu, skořice, pepře a bobkový list.
  3. Do toho vložíme kuřecí plátky i s marinádou a dusíme téměř doměkka.
  4. Nakonec přidáme rozetřený česnek, sladkou papriku a kečup a povaříme. (Já jsem to ještě dle potřeby naředila trochou vody.)

1 komentář:

  1. Kuřátko bych si takto také dala, více mně sice v minulosti chutnalo hovězí, ale od té doby co jsme si domů koupili kurník pro slepice, tak se mi ani nechce nic jiného než kuřata jíst. Prostě si je vychováme, ony produkují v průběhu života a pak je stáhneme.

    OdpovědětVymazat