čtvrtek 8. března 2012

Pangasius na zelenině

Pangasius je moje velmi oblíbená ryba. Je taková lehká, skoro nikdy nenarazím na kost, je rychle hotová, není s ní práce, nesmrdí takovou tou rybinou a navíc je zdravá. Takže prostě samé plus, takže ji dělám ráda. Škoda že moje nadšení nesdílí i manžel. :-)) Tentokrát jsem vařila jen pro sebe, tak jsem toho využila a udělala si oběd, který preferuji já. :-)

Suroviny:
  • 2 plátky Pangasia,
  • 1 balení mražené zeleniny (čínská nebo mexická směs),
  • hladká mouka,
  • gulášové koření,
  • sůl,
  • olej.
Vhodné přílohy: brambory


Postup:
  1. Předehřejeme si troubu na 200 stupňů.
  2. Pangasia osolíme, přidáme gulášové koření a lehce obalíme v hladké mouce.
  3. Na malý pekáč kápneme olej, přidáme mraženou zeleninu a plátky Pangasia.
  4. Pečeme asi 30 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat